Reclama cu Ioan 3:16 refuzata pentru Super Bowl

Reclama cu Ioan 3:16 refuzata pentru Super Bowl

Refuzarea de catre Compania Fox Broadcasting a unei reclame in timpul celebrului Super Bowl, reclama ce incuraja citirea versetului Ioan 3:16 din Biblie, este o “cenzura” adusa lui Isus Cristos, in timp ce au fost acceptate reclame problematice, afirma presedintele Centrului de Cercetari Media, L. Brent Bozell III. “Orice cenzura impotriva crestinismului este analoga intolerantei anti-crestine”, a declarat Bozell intr-un interviu pentru CNA. “Cand refuza sa arate ceva atat de simplu si de inocent ca acest (clip), este cu adevarat intoleranta la mijloc. Nu ar cenzura niciodata un musulman si nu ar cenzura niciodata un evreu. Dar Isus Cristos este cenzurat. Si nu pot nega aceasta.”

“Pentru Fox Entertainment nu a fost nimic gresit sa difuzeze reclame ce promovau deschis sexul premarital, dar gasesc ofensatoare citarea din Biblie. Este uimitor.” (Trebuie precizat ca Fox nu a invocat termenul “ofensator” ci a explicat scurt: “politica noastra nu accepta reclame de la organizatii religioase care promoveaza anumite credinte sau practici; reclama propusa spre difuzare in mod clar transmite un mesaj religios si drept urmare a fost respinsa.”) Reclama, produsa de Fundatia Fixed Point, ii incurajeaza pe telespectatori sa viziteze situl LookUp316.com, care ofera o interpretare pentru versetul Ioan 3:16 (“Atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, incat l-a dat pe Fiul sau, unicul nascut, ca oricine crede in el sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica”). Bozell a amintit de reclama de anul trecut de la Super Bowl, cu vedeta de fotbal american Tim Tebow. Oponentii reclamei finantata de Focus on the Family pretindeau ca aceasta condamna explicit avortul. In schimb reclama o arata pe mama lui Tebow vorbind despre ea si indemnand spectatorii sa “celebreze viata”.

Wikipedia in romana explica: “Super Bowl-ul, in fotbalul american profesionist, este meciul pentru campionat a National Football League (NFL). Meciul, impreuna cu festivitatile alcatuiesc duminica Super Bowl (Super Bowl Sunday). Dealungul anilor a devenit cel mai urmarit program de televiziune din Statele Unite ale Americii si este ca o sarbatoare nationala. […] Drepturile de televizare ale Super Bowl-ului sunt detinute in fiecare an de o singura televiziune importanta (in curent, NBC) in S.U.A. , iar difuzarea anuala este faimoasa datorita celei mai scumpe publicitati din an. Ca rezultat, publicitatea urmarita in timpul Super Bowl-ului a devenit un obicei a acestui eveniment anual.”

Sursa: catholica.ro