Spotul publicitar al organizatiei Focus on the Family a starnit reactii puternice si antagonice. Conform datelor furnizate de CBS, postul care a transmis partida, 106,5 milioane de telespectatori au urmarit meciul care reprezinta o adevarata sarbatoare nationala pentru americani.
Discutiile au fost polarizate de mesajul anti-avort al spotului, promovat de Pamela Tebow – mama jucatorului Tim Tebow – care marturiseste indirect ca s-a aflat in fata deciziei de a face un avort, dar ca a hotarat sa nu intrerupa sarcina.
Conform cifrelor vehiculate in media, costul difuzarii unui spot de 30 de secunde a variat intre 2,5 si 2,8 milioane de dolari, sume uriase, dar mai reduse decat cele incasate cu doar un an in urma, cand canalul de televiziune american NBC a perceput 3 milioane de dolari per spot.
Jim Daly, presedintele Focus on the Family este de parere ca website-ul organizatiei a avut de castigat chiar si inainte de difuzare, intrucat parerile impartite vizavi de spot au generat un trafic fara precedent. Mai exact, este vorba de o crestere de 40 de ori a numarului de vizitatori, site-ul atingand un varf de 50 000 de vizitatori unici si 500 000 de afisari.
Sursa: semneletimpului.ro